קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

התקנת מזגן vrf – מה זה אומר?

התקנת מזגן vrf אם אתם רוצים להתקין מזגן כדאי לכם להכיר את חברת ארד מערכות מיזוג מכיוון שזו חברה מעולה. אך בואו נלך רגע אחורה ונשאל את עצמנו מה המשמעות של מזגן VRF. אנו שומעים כל הזמן את השם הזה אך לא יודעים מה זה אומר ומה המשמעות של התקנת מזגן vrf. אם כן מזגן זה הוא מזגן אשר יכול לעבוד בהספקי חשמל שונים וכך לשלוט בקירור העסק או הבית שלכם.

פעמים רבות מזגן VRF הוא מזגן חזק מאוד היכול לקרר חללים רבים וזה יתרון גדול. הפירוש של מזגן VRF הוא Variable refrigerant flow וזה אומר כי המזגן יכול לעבוד בתפוקות קירור משתנות ובהתאם גם צריכת החשמל. כיום הפופולריות של מזגני VRF גדלה ונראה כי יותר ויותר אנשים יחברו לקנות מזגן בטכנולוגיה זאת עקב היתרונות הרבים שלה עליהם נרחיב גם בפסקה הבאה.

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני התקנת מזגן VRF

האם גם אתם עומדים לפני רכישת מערכת קירור או מיזוג עבור הבית או העסק שלכם? אולי גם אתם מתלבטים בין המערכות השונות, ונתקלתם בשם שאינו מוכר: מזגן VRF? כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם בנוגע למזגן זה, שיעזור לכם לוודא שאתם מיודעים בכל הפרטים לפני שאתם מזמינים התקנת מזגן VRF.

מה זה מזגן VRF ומה היתרונות שלו?

מזגן VRF הוא מזגן הפועל בעזרת יחידה חיצונית למבנה, שבה נמצא המדחס אשר מפעיל את המערכת. מדחס זה, או מדחסים ברבים, מעניק את כוחות הסוס הנדרשים עבור היחידות הפנימיות שאליהן הוא מחובר. היחידות הפנימיות פזורות ברחבי הבית והן אלו אשר מווסתות את הטמפרטורה (אשר יכולה להיות מותאמת באופן שונה עבור כל חלל). האותיות VRF הן בעצם קיצור לביטוי Variable refrigerant flow, אשר מסביר את דרך הפעולה הזו.
למזגן VRF יתרונות רבים: הוא שקט, חסכוני בחשמל, יעיל, ואינו נוטה לתקלות או לשיבושים. בדיוק מסיבה זו יותר ויותר אנשים בוחרים בו עבור הבית או העסק שלהם, ונהנים מיתרונות אלו במשך שנים רבות וארוכות מעת ההתקנה.

איך מתבצעת התקנת מזגן VRF?

למרות ההסבר המסובך על מהות המזגן ואופן פעולתו, התקנת מזגן VRF היא דווקא פשוטה למדי, למי שמנוסה בדבר. אל היחידה החיצונית מחוברת צנרת אשר מתחברת אל היחידות שבתוך הבית, וכך מושג המיזוג היעיל והרצוי בכל החדרים. ולמרות זאת, חשוב לזכור שלא כל טכנאי מזגנים יכול לבצע התקנה של מזגן VRF, ולכן, חשוב לפנות לחברה אמינה ובעלת ניסיון בתחום והסמכות, שתוכל לא רק למכור לכם מזגן אלא גם לספק לכם איש מקצוע מומלץ לביצוע ההתקנה.

אם הגעתם עד הנה, יכול מאוד להיות שגם אתם השתכנעתם, ושאתם מעוניינים לבצע התקנת מזגן VRF בהקדם האפשרי. אם כך, אתם נמצאים במקום הנכון: הכירו את ארד מערכות מיזוג, חברה מהפכנית ומובילה בתחום המיזוג הביתי והתעשייתי בישראל. אנחנו נשמח לסייע לכם בבחירה, רכישה והתקנה של שלל מערכות מיזוג מתקדמות ומשוכללות, ונעשה זאת במקצועיות ובמיומנות שנצברו במשך למעלה מ-40 השנים בהן אנו פועלים בתחום.

התקנת מזגן vrf – האם כדאי לי להתקין מזגן VRF או מזגן רגיל?

עולה השאלה האם כדאי לנו לבצע התקנת מזגן vrf או שמא התקנה של מזגן רגיל? אם כן קודם כל הדבר תלוי במקום אותו אתם רוצים לקרר וככל שהמקום הזה יותר גדול ומחולק כך עדיף פעמים רבות לבחור במערכת VRF.
עוד עליכם להבין כי פעמים רבות מערכת VRF חסכוני יותר בחשמל וזאת מכיוון שהוא מקרר על פי טמפרטורת החדר וכך אם החדר קר הוא משתמש בפחות חשמל מה שמזגן רגיל לא יודע לעשות. יש לציין עוד כי מזגן VRF מאפשר לנו לקרר בכל חלל בצורה שונה וכך בסלון לדוגמא אנו יכולים לקרר מאוד ואילו בחדר השינה לקרר פחות וזה יתרון גדול שאי אפשר להתעלם ממנו.

האם כל טכנאי יכול להתקין מערכת VRF?

עולה השאלה האם התקנת מזגן vrf זה משהו שכל טכנאי יכול לעשות או שמא רק אחדים יכולים לבצע זאת? אם כן אתם צריכים להבין כי התקנה של מערכת VRF דורשת הסמכה, ידע, ניסיון, לימוד והבנה רבה ולכן לא כל טכנאי יכול לבצע את ההתקנה של מזגן זה ואת זאת עליכם לזכור.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם