קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

האם זה משנה איזה מזגן מי עיבוי אני קונה?​

מזגן מי עיבוי יש חברות אשר פשוט מובילות את השוק שלהן ללא תחרות וכזאת היא חברת ארד מערכות מיזוג. ארד היא חברה בעלת מוניטין עצום ולא בכדי וזאת מכיוון שהיא מבצעת את עבודתה על הצד הטוב ביותר. אז מדוע בעצם יש ביקוש עצום לשירותים של ארד? אם כן ישראל היא מדינה מדהימה אך אם יש בה חיסרון אחד זה מזג האוויר החם במהלך הקיץ והאביב.

יש ימים שפשוט אי אפשר לצאת מן הבית ולכן אנו חייבים לקנות מזגן ולעיתים, מבחינת המבנה, מי עיבוי. כמובן שזה משנה מאוד איזה מזגן אנו קונים ואנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לקנות את המזגן הטוב בשוק. ככל שנקנה מזגן יותר טוב כך הוא יקרר יותר טוב, יתקלקל פחות, יצרוך פחות חשמל ויהיה יותר חסכוני ולכן גם זול יותר ולכן אנו חייבים לשים לב איזה מזגן אנו קונים.

מה לצד הקנייה של מזגן מי עיבוי חשוב ביותר?

אין ספק שאנו חייבים לשים לב איזה מזגן מי עיבוי אנו קונים וזה משהו שאסור לנו להתפשר עליו. אך שימו לב לצד זאת אתם חייבים להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה מי מתקין לכם את המזגן.
עליכם להבין כי התקנה של מזגנים זה לא דבר פשוט ולא כל אחד יכול לבצע זאת. לכן בחרו את החברה המנוסה ביותר להתקנת מזגנים ואל תתפשרו על נקודה זו. עליכם להבין כי אם ההתקנה לא תתבצע על ידי מומחים לתחום אתם תהיו בבעיה קשה ומאוד יכול להיות כי ההתקנה שלכם תיקלע לקשיים ואז המזגן לא יעבוד כמו שצריך וזה חבל מאוד.

האם כדאי לי לקנות מזגן רגיל או מזגן מרכזי?

לאחר שהסברנו על הנושא של מזגן מי עיבוי עולה השאלה האם כדאי לנו לקנות מזגן רגיל או שמא מזגן מרכזי? אם כן הדבר תלוי בדברים רבים כמו שטח הבית שאתם רוצים לקרר, התקציב שלכם ועוד. אם אינכם בטוחים מה לקנות כדאי לכם להתייעץ עם טכנאי מזגנים והוא יסייע לכם לבחור את הפתרון הטוב ביותר לבית או לעסק שלכם בתחום המזגנים.

איפה אפשר לקנות מזגן מי עיבוי?

מזגן מי עיבוי (Water Source Heat Pumps, WSHP) הינו מזגן אשר פולט את החום הנוצר מפעולתו בדרך מעט שונה. מזגני מי העיבוי לרוב יותקנו במשרדים, בתי ספר, בתי חולים, קניונים, או בניין רב קומות – בעיקר בזכות העובדה כי אין צורך להתקין מחוץ למבנה מאווררים הפולטים את החום שנוצר בהפעלת המזגנים. ניתן לרכוש מזגנים מסוג זה אצל מספר חברות המתמחות במזגנים, ביניהן גם חברת ארד מערכות מיזוג.

למי מתאים מזגן מי עיבוי?

ראשית רק בבניינים שמותאמים לזה, בעלי מגדלי קירור. מזגני מי עיבוי הם פתרון טוב למי שמחפש מזגן אשר מייצר מעט רעש, שכן הרעש הנוצר מפעילות מזגן נובע מהרעש הנוצר מפעילות המדחס וניתן להזמין יחידת מי עיבוי מפוצלת כשיחידת המדחס מרוחקת. כך, המזגן מהווה מפגע רעש מופחת, שכן מקור הרעש העיקרי בו כמעט מושתק. תהליך פליטת החום מהמכשיר הופך לשקט ומתבסס על פליטת חום על ידי הסעתו בעזרת מי עיבוי.

טכנולוגיה זו הפועלת במזגני מי עיבוי, נחשבת ליעילה אנרגטית. כל זה, בנוסף כמובן להפחתת הרעש הנוצר מפעילות המזגן.

מהי טכנולוגיית מי עיבוי המשמשת במזגנים מסוג זה?

יחידת הקירור, מבצעת תהליך של פליטת חום שלא דרך מאורר חיצוני לאוויר הפתוח, אלא על ידי הזרמת מים אשר קולטים את החום הנוצר במזגן, והזרמתם אל מחוץ ליחידת הקירור מסלקת את האנרגיה המצטברת ביחידת הקירור בעת פעולתה.

בזכות שלל מאפייני טכנולוגיית מזגן מי עיבוי, המזגן צורך פחות אנרגיה מאשר מזגנים רגילים המקבילים אליו בשוק ונחשב כיעיל יותר. על כן, המזגן נחשב לחסכוני כלכלית שכן בטווח רחוק, עלויות התפעול שלו נמוכות יותר, ובתוך כמה שנים מהתקנת מזגן הפועל בטכנולוגיית מי עיבוי – ההשקעה תחזיר את עצמה.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם