קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

התקנת מערכות vrf – כל היתרונות שבכך

הקיץ הישראלי כבר כאן, ונדמה לכולם שלא ניתן לעבור אותו בשלום ללא שימוש במזגן. ואמנם, למרות שלרבים מאיתנו נדמה שמזגן הוא פשוט מזגן, הדבר לא בהכרח נכון. למעשה ישנן מערכות מיזוג שונות הנבדלות האחת מן השניה בהיבטים שונים ומגוונים. במאמר זה נספר לכם כל מה שחשוב שתדעו על התקנת מערכות vrf, אחת מטכנולוגיות המיזוג המתקדמות של השנים האחרונות. אפשר לרשום "טכנולוגיית המיזוג המתקדמת של השנים האחרונות"
בעבר היו מערכות מיזוג אוויר שאינן בהכרח יעילות, אך כיום התקנת מערכות vrf יכולה לפתור עבורכם בעיות רבות ולאפשר לכם לקרר את חלל הבית בצורה המיטבית ביותר.

התקנת מערכות vrf

התקנת מזגני vrf פותרת לנו בעיה של תנודתיות לא קבועה בטמפרטורת החדר. הדגמים בדור הישן של המזגנים פועלים במנגנון שמזהה את הטמפרטורה הרצויה ומיד לאחר מכן מפסיק לקרר, וחוזר חלילה. כלומר, רק לאחר הגעה לטמפרטורת מינימום וטמפרטורת מקסימום, המערכת תפעל או תפסיק מלפעול. התקנה של מערכות vrf פותרת לנו את חוסר הנוחות הזה ומקררת בצורה הטובה ביותר את הבית.

מהם היתרונות?

היתרון המרכזי של התקנה של מערכות vrf הוא ביעילות של המזגנים מסוג זה. מדובר בחיסכון של כסף רב משום שהמערכות לא נאלצות להתאמץ ולעבוד בעוצמה מלאה כל פעם. נמצא שפעולה בתדירות קבועה ויציבה חסכונית יותר מבחינת האנרגיה הנדרשת למזגן כדי להגיע לטמפרטורה הרצויה. בכך תשיגו קירור אפקטיבי במהירות רבה יותר.
מעבר לכך, היתרון השני הוא חיסכון בכסף. בהרבה מקרים יעילות משמעותה גם חיסכון בכסף. מדוע? מפני שברגע שמזגן עובד בצורה יעילה יותר, כפי שהסברנו מקודם, כך גם הדרישות שלו לאספקת אנרגיה מועטת. ומהי אותה אספקת אנרגיה? מדובר כמובן באנרגיה חשמלית שאנו משלמים עליה בחשבון החשמל שלנו. אם כן, מערכת vrf חוסכת לנו גם כסף.
אז לפני שאתם הולכים לבחור וילון לסלון, זכרו שהיבט נוסף שמהווה יתרון בהתקנה של מערכות vrf נוגע לכך שמערכות אלו שקטות בהשוואה למזגנים מהדור הישן. לרבים מאיתנו חרוט בזיכרון הרעש שמזגן בכיתה בבית הספר היה עושה. ובכן, בעיה זו נפתרת עם התקנת מערכות vrf בזכות המבנה התפעולי של המזגן.

התקנת מערכות vrf

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם