קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

מה זה מזגן VRF כל המידע שחשוב להכיר

אחד הדברים שישראלים רבים עושים כשהם מבצעים שיפוץ בבית או רוכשים דירה חדשה הוא להתקין בה מזגנים. הדבר הגיוני בארץ חמה כמו שלנו, אך מה שרבים לא יודעים זה שיש כמה שיטות אוורור שהן לא בדיוק המזגן המרכזי שלמדנו להכיר. מילות החיפוש " מה זה מזגן VRF " הם אחד מהחיפושים הפופולאריים בגוגל ועדיין אנשים לא לגמרי יודעים מה זו המערכת הזו. על מנת לעשות לכם קצת סדר, אנחנו ב " ארד מערכות מיזוג" הכנו מדריך שיסביר לכם את כל מה שצריך לדעת על מזגני VRF.

אז מה זה מזגן VRF?

מערכת המיזוג שמוכרת בשם מזגן VRF היא מערכת מיזוג אוויר שעובדת על מעבה שיכול לשלוט בתפוקת החשמל והקירור שהוא מייצר. מה שמבדיל את המערכת הזו ממערכות מיזוג אחרות היא היכולת שלה לשלוט במיזוג בכל חדר בנפרד, כך שתוכלו לקרר חדר אחד ולחמם חדר אחר באותו הזמן! את מערכת המיזוג הזו יש להתקין בתוך המבנה ובהתאמה לצורתו.

האם משתלם לי להתקין מערכת מיזוג VRF?

מבחינה כלכלית, מערכת מיזוג כזו היא אופציה משתלמת. נכון שמחירי ההתקנה והעלויות הראשוניות הן יקרות יותר ממחירי המזגנים הסטנדרטיים, אך ההשקעה הופכת לשווה במיוחד ככל שהזמן עובר. אמינות המערכת ועלויות התפעול השוטפות של המערכת נמוכות במיוחד, והיכולת של המערכת לשלוט בתפוקת החשמל של עצמה יכולה להוריד את עלויות החשמל בכ-50 אחוזים!

מי יכול להתקין עבורי את מערכת המיזוג?

אנחנו בטוחים שכשחיפשתם " מה זה מזגן VRF " קפצו לכם לא מעט פרסומות של אנשי מקצוע שהתחייבו להתקנה מעולה של מערכת המיזוג המשופרת הזו. מומלץ לוודא שההתקנה מבוצעת על ידי טכנאי מזגנים שכבר התקין מערכות כאלו בעבר ויודע כמה צריך להיות זהירים ולהתאים את המערכת בצורה מושלמת לבית.

אנחנו מקווים שהצלחנו להסביר לכם קצת יותר טוב מה זה מזגן VRF. במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם כבר רוצים להזמין ולהתקין מערכת מיזוג משלכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם!

כשאתם באים לשקול לקראת הקיץ המגיע איזו מערכת מיזוג מתאימה לכם – בואו לשמוע מהו מזגן VRF – הלהיט המקצועי שכולם מדברים עליו.

לא רבים מודעים לעובדה שבאקלים של ישראל מיזוג האוויר יכול להגיע גם לכ-70% מצריכת האנרגיה בבית/במשרד. כאשר כל רכיבי המחיה עולים במהירות – יש משמעות גדולה עוד יותר למיזוג הסביבה שבה אנו חיים רוב שעות היממה בצורה החסכונית והיעילה ביותר.

שוק המזגנים העצום עלול לבלבל כל מי שנדרש להחליט איזה מזגן לרכוש: מה משקל העלות מול האיכות? מה ההבדל בין הטכנולוגיות השונות? בטווח הארוך – מה הכי כדאי? כיצד נקרר את הסביבה הביתית/משרדית/עסקית שלנו בצורה הטובה ביותר בלי לפשוט את הרגל? האם יש דרך להפחית את הוצאות החשמל העצומות ובה בעת לשלוט על הטמפרטורה של כל חדר בנפרד בלי להסתבך עם יותר מדי מזגנים במבנה אחד?

התשובה המתקדמת ביותר לשאלות הללו היא מזגן הפועל בטכנולוגיית VRF (Variable refrigerant flow – זרימת קירור משתנה).

מה זה מזגן VRF?

המדובר במערכת מיזוג אוויר שבה יחידה חיצונית אחת שולטת על מספר יחידות פנימיות (במקום השיטה הישנה שלפיה לכל מזגן יחידת פיקוד חיצונית משלו). היחידה החיצונית שולטת על עוצמת הקירור המגיע למאיידים הפנימיים – היחידות שבתוך הבית – כשאלה מחוברים ליחידת עיבוי אחת המאפשרת בקרת אזורים שונים בבית.
במבני משרדים ומסחר – אך גם בבתים פרטיים – הדגש בתכנון מערכת VRF הוא החיסכון המשמעותי בהוצאות החשמל, לצד שמירה על טמפרטורה אופטימלית ויציבה בתנאי קירור וחימום, תוך שליטה מרבית על ויסות הטמפרטורה בכל חדר. לצד זאת יש להוסיף את היתרון שבעלויות נמוכות יותר לתחזוקה השוטפת ועמידות המערכת לאורך זמן.

איך לבחור מזגן VRF

עדיף להתקין מערכת VRF בעלת קיבולת גדולה יותר שתענה על הצרכים שלכם גם בעתיד, במקום למצוא עצמכם עם מערכת שלא תענה על עומס ההפעלה המרבי. היות ששינויי האקלים העולמיים מבשרים על עלייה בטמפרטורות לאורך זמן – מערכת גדולה תענה גם על בעיה זו בטווח הארוך.
בהתאם לגודל המערכת – כך גם העיצוב שלה. העיצוב הנכון יבטיח לא רק נראות יפה יותר, אלא גם חיסכון משמעותי (אין טעם בעיצוב מוגזם שיבוא על חשבון יעילות האנרגיה).

חברת ארד, המובילה בתחום מערכות מיזוג האוויר בארץ עם 40 שנות ניסיון בתכנון ובהתקנה של מערכות חכמות, מתמחה בהרכבת מערכות VRF למגזרים הפרטי, העסקי, התעשייתי והמוסדי. כשהיא מבטיחה מקצוענות ללא פשרות ויכולת להתאים את הפתרונות המתקדמים ביותר לצורכי הלקוח, עם ארד תזכו לביטחון ולשקט למשך שנים רבות, בידיעה שאתם מנצלים באופן המיטבי את מערכת ה-VRF לתועלתכם. עם ארד תבטיחו לעצמכם יעילות מרבית בהתקנה מהירה ואיכותית, חיסכון בעלויות, חיסכון בחשמל וליווי מקצועי – מבדיקת הצרכים המדויקת שלכם ועד לאחריות לטווח ארוך. התקשרו רגע לפני שהקיץ כבר כאן, ואנשי המקצוע של ארד ישמחו להסביר לכם בדיוק מה זה מזגן VRF וכל יתרונותיו.


מה זה מזגן vrf

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם