קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

מזגן VRF מחירים – כל הפקטורים שמרכיבים את המחיר

מעבר לקטלוג >>

לכל מי שיצא לחפש בגוגל את שלושת המילים " מזגן VRF מחירים " בוודאי יצא לתהות אודות מחיר המזגן. אנחנו יודעים שהמחיר שלו גבוהה יותר מהמחירים של מזגנים אחרים בשוק, כפי שאנחנו מודעים לעובדה שהמחיר מבריח ישראלים רבים מלרכוש את המערכת הזאת. לצערנו, ישראלים רבים מפספסים מזגן איכותי שיכול לתת תמורה רחבה הרבה יותר מכל מזגן אחר. על מנת לעזור לכם למצוא את ההיגיון, אנחנו ב" ארד מערכות מיזוג " הכנו מדריך קצר שיסביר את כל מה שעומד מאחורי מחירי מזגן ה-VRF.

מה הם המחירים הסטנדרטיים של מזגני VRF?

כשאנחנו מדברים על מזגן VRF, מחירים סטנדרטיים הם מחירים הנעים סביב כמה עשרות אלפי שקלים. חשוב לזכור כי המחיר הוא לא עבור המערכת עצמה בלבד אלא הוא מכיל בתוכו מספר שירותים ופרמטרים.

מזגן VRF מחירים – ממה הם נובעים?

ישנם המון פרמטרים המשפיעים על המחיר, אספנו עבורכם את השלוש המרכזיות:
• תכנון מיקום והתקנת המזגן – בשונה משיטות מיזוג אוויר אחרות, לפני שמבצעים התקנת מערכת VRF יש לתכנן את ההתקנה שלה לפרטי פרטים, לבדוק שהמערכת מתאימה למבנה הבית ושהיא אכן יכולה להגיע לכל החדרים. גם התכנון והזמן שתשקיעו בו שווים לא מעט כסף.

• המעבה – המעבה הוא לב ליבה של מערכת ה-VRF. הוא זה שקובע ומגדיר את כוחו של המזגן, מה שאומר שככל שהוא גדול יותר כך תוכלו להנות ממזגן חזק ואיכותי יותר. עם זאת, ככל שהמעבה גדול יותר כך גם המחיר עולה וכן תקבלו תפוקה פחות מדוייקת ליחידות הקטנות שבבית.

• עלות ההתקנה – ההתקנה של מערכת זו מסובכת וארוכה יותר מהתקנה של כל מזגן רגיל, וגם התשלום לבעלי המקצוע עלול לעלות לכם לא מעט. עם זאת, חשוב לוודא שהמתקין שלכם הוא מורשה והתקין מערכות דומות בעבר. התקנה של מערכת זו מבוצעת בסטנדרטים גבוהים ותחת פיקוח היבואן, סטנדרט זה מבטיח אמינות לאורך שנים.

אנחנו מקווים שהצלחתם להבין מה עומד מאחורי מחירי מזגני VRF. בפעם הבאה שתתקלו בכתבה בעלת כותרת כמו " מזגן VRF מחירים, האם זה שווה את זה? " תוכלו לדעת בביטחון שהתשובה היא כן.

מזגן vrf מחירים בשוק המזגנים

אחד מהחידושים הטכנולוגים המשמעותיים בשוק המזגנים בשנים האחרונות הגיע עם טכנולוגיית הvrf. מערכות vrf בעלות יתרונות משמעותיים ובהתאמה לקוחות רבים עושים את המעבר אל עבר שימוש בהן. עם זאת, רבים עדיין לא מכירים אותן ורוצים לדעת מהם מזגן vrf מחירים.

אז מה הן למעשה מערכות vrf?

מערכות vrf שונות ממערכות יותר ישנות של מזגנים. כיצד? ובכן, מערכות מזגנים vrf פועלות באמצעות זרימת גז בנפח משתנה. היתרון בכך הוא שהעבודה של רכיב המאיידים במזגן נעשית יעילה יותר. המאיידים מבצעים עבודה בנפח גז משתנה, מה שמוביל לכך שתדרי המנוע ישתנו. כפועל יוצא מכך, פעילות המדחס משתנה. רץף פעולות זה כאמור מוביל לפעילות יעילה יותר שחוסכת אנרגיה, חשמל וכסף עבורכם.

מזגן vrf מחירים: מזגן vrf הינו מערכת הרגישה לשינוי בטמפרטורה הכללית בחלל החדר. עקב רגישות זו, המערכת יודעת להגיב בצורה מיידית ועקבית, דבר שמוביל לכך שהטמפרטורה הרצויה הינה יציבה ומתמשכת לאורך זמן רב.

יציבות זו נובעת מאופן הפעולה של מזגנים מסוג זה. ההתקנה של מערכות vrf הינה ייחודית בהשוואה למזגנים "רגילים" משום שהיא מאפשרת קיבוע יציב של הטמפרטורה בחללי הבית השונים. הדבר נעשה באמצעות התקנה של יחידות איוד נפרדות בחדרי הבית השונים. הייחודיות היא משום שכל יחידות האיוד מחוברות ליחידת עיבוי מרכזית אחת.

באמצעות צבר צינורות דקים ניתן לחבר את יחידות האיוד השונות אל יחידת העיבוי מבלי שתצטרכו לבצע שינויים מבניים בביתכם כמו הנמכת תקרות או התקנה של תעלות קירור.

מזגן vrf מחירים

יש לציין שבמערכות מזגן vrf מחירים ישתנו לפי פרמטרים שונים. עם זאת, ניתן להצביע על טווח המחירים הצפוי עבור התקנה של מזגן vrf. התקנה תעלה לכם בטווח המחירים של בין מעל 30000 ש"ח מדוע יש שוני במחירים? הדבר תלוי ראשית באיכות השירות. ככל שתבחרו בצוות מתקינים אמין, מקצועי ואיכותי, הדבר בהתאמה יעלה לכם קצת יותר מאשר התקנה שהינה פחות מקצועית. שנית, איכות מערכת המזגנים יכולה גם היא להעלות או להוריד את המחירים. לפרטים ומידע נוסף אתם מוזמנים לפנות לארד מערכות מיזוג.

מזגן VRF מחירים

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם