קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

נוחות ויעילות עם מערכות מיזוג vrf

מיזוג vrf

הטכנולוגיה של מערכות מיזוג אוויר מתחדשת כל העת ומגיעה בכל פעם לשיאים חדשים. האופן בו אנו מחממים ומקררים את הבתים שלנו עובר מהפכה, בין היתר עם מערכות מיזוג vrf המתקדמות. במאמר זה נבחן את היסודות, היתרונות והיישומים שלהן. אתם מוזמנים לקרוא.

מהי טכנולוגיית מיזוג vrf?

vrf הוא קיצור של Variant Refrigerant Flow. המשמעות היא נפח קירור משתנה. למה הכוונה? מערכות מיזוג האוויר המסורתיות משתמשות בכמות קבועה של נוזל קירור ופועלות במחזורי הפעלה וכיבוי. מערכות vrf, לעומת זאת, יכולות לשנות את זרימת נוזל הקירור במטרה להתאים לדרישות קירור או חימום ספציפיות של אזורים שונים בתוך המבנה.
דרישת הפעולה של המאיידים, שהן היחידות שנמצאות בתוך הבית, משתנה. מה שמביא לשינויים בתדרי המנוע ובעקבות כך משתנה פעולת המדחס.
הרעיון הוא לשנות את תדר המנוע בהתאם למאיידים ולדרישתם, הכול באמצעות מדחס מיוחד שמשנה את מהירותו ברציפות. כך שומרת המערכת על אותה טמפרטורה בקביעות.

רכיביה העיקריים של מערכת vrf

מערכת מיזוג vrf נחשבת לאחת ממערכות המיזוג המתקדמות ביותר בתעשיית המיזוג וזאת לנוכח הטכנולוגיה המתקדמת המרכיבה אותה ובשל היתרונות הרבים הנלווים לתפקודה. כיצד היא בנויה?
המערכת בנויה משתי יחידות. האחת, מערכת עיבוי חיצונית, המדחס, שהוא ליבה של המערכת ואחראי על החלפת החום עם הסביבה החיצונית. היחידה השנייה היא הפנימית, שהיא יחידת האידוי המותקנת באזורים שונים בתוך הבניין.
המאיידים מחוברים ליחידה החיצונית באמצעות צנרת קירור אותם ניתן להאריך למרחקים ארוכים
היחידות הפנימיות הן בעלות מערכת בקרה עצמית לשליטה נפרדת והן אינן תלויות בכיוון הטמפרטורות ביחידות האידוי האחרות ברחבי בבית. ההפרדה היא מוחלטת עד כדי כך שבחדר אחד באותו מבנה אפשר להפעיל את המערכת על מצב חימום ובחדר אחר על קירור.
בהתאם לכך, מערכת מיזוג vrf מספקת נוחות משופרת, גמישות וחיסכון באנרגיה. לפרטים נוספים וייעוץ לגבי התקנה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם ארד מערכות מיזוג המובילה בידע ובתחום מערכות מיזוג מתקדמות.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם