קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

Vrf מזגן

Vrf מזגן

מרבית המזגנים מחממים או מקררים לטמפרטורה מסוימת ואז מפסיקים ומתחילים מחדש כאשר הטמפרטורה צונחת לערך קבוע. מזגן Vrf שונה ממזגנים רגילים כאשר עיקרון הפעולה של המערכת הוא באמצעות נפח זרימה משתנה של הגז. כאשר דרישת העבודה מהמאיידים משתנה הדבר מביא לשינוי בתדרי המנוע וכתוצאה מכך המערכת משנה את פעולת המדחס.

מאפייני מזגן Vrf

צורת ההתקנה של מזגן Vrf מאפשרת שמירה על הטמפרטורה כשהיא יציבה ושונה בכל אחד מחללי המבנה. הדבר מתאפשר באמצעות התקנה של יחידת איוד עצמאית לכל חדר כאשר כולן מחוברות אל יחידת עיבוי מרכזית אחת. המערכת רגישה לשינויים ומגיבה לכך באופן רציף על מנת לייצר רמת טמפרטורה יציבה ואחידה. מזגן מסוג זה מאפשר לשלוט ולבקר את הטמפרטורה בכל חדר. אחידות הטמפרטורות ואי התנודתיות בה יוצרת סביבה שהיא נעימה יותר עבור השוהים בה.

חיסכון אנרגטי ויתרונות עיצוביים


מערכת מסוג זה לא רק שומרת על טמפרטורה אחידה אלא גם עושה זאת תוך חיסכון אנרגטי בהשוואה לחלופות. הדבר בא לידי ביטוי בטווח הארוך בחשבונות חשמל נמוכים יותר באופן העולה על ההוצאה הגבוהה יותר על הרכישה הראשונית. גודלן המוקטן של יחידות העיבוי מאפשר גמישות בהתקנה כאשר לרוב ייעשה לשם כך שימוש בשטח ההיקפי של הגג במקום במרכזו. יש לדבר משמעות אסתטית ועיצובית גם כן.

יתרונות מזגן מסוג זה


מזגני Vrf נחשבים לבעלי אמינות יוצאת מהכלל והם יכולים להתמודד ללא תקלות או בעיות עם טווח הטמפרטורות בכלל אזורי הארץ. מדובר במערכת שהיא חסכונית לטווח ארוך בשל צורת הפעולה הרציפה ועמידותה. המערכת נוחה במיוחד ומאפשרת לשמור על טמפרטורה אחידה בפעילות אנרגטית נמוכה ויכולה להשתלב בכל מערכת בית חכם הפועלת בשליטה מרחוק. מדובר במערכת המאפשרת להרחיק את המנוע המרכזי כך שהרעש לא יהיה פקטור. עיקרון הפעולה הרציפה מונע את פעולות הכיבוי וההתנעה המאפיינות מערכות מיזוג אחרות.

למי כדאי לקנות מזגן Vrf

מזגן Vrf הינו מזגן אידאלי במיוחד לבניינים גדולים ומרובי חללים דוגמת, מסעדות, בתים, חנויות קמעונאות ובנייני משרדים. מזגנים מסוג זה מומלצים ובכל מקום הדורש חימום וקירור באופן המותאם ספציפית לכל אזור בנפרד. במבנים מסוג זה היתרונות של מערכות אלו באמת באים לידי ביטוי והדבר כדאי מבחינת ניצול חשמל וצריכת אנרגיה. למידע נוסף אתם מוזמנים להתייעץ עם המומחים של חברת ארד המתמחה בפתרונות מיזוג אוויר.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם