קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

מיזוג VRF

מיזוג

מערכת VRF שפירושה באנגלית Variable Refrigerant Flow, היא מערכת מיזוג אוויר מסוג DX (Direct Expansion). במערכת מסוג זה ישנה יחידה חיצונית המכילה 'מדחס משנה תפוקה' (Inverter) או מספר מדחסים. למעשה, היחידה החיצונית מחוברת למספר יחידות פנימיות באמצעות צנרת גז וכבל תקשורת. היחידה החיצונית עשויה לכלול מספר יחידות חיצוניות המחוברות זו לזו, כאשר בכל יחידה מספר מדחסים הפועלים בהתאם לתפוקת המיזוג הנדרשת.

מהם היתרונות של מיזוג VRF?

היתרונות של מיזוג VRF כוללים נוחות, פעולה שקטה, חסכון באנרגיה, גמישות בהתקנה המותאמת גם לחללים קטנים, יכולת לחימום וקירור בו זמנית, התאמה אישית של הטמפרטורה לכל חדר או חלל, פונקציות חדשניות, פחות תקלות וזמן השבתה מועט.

איך בוחרים מזגן מתאים?

בבחירת מיזוג VRF, חשוב שהעיצוב שלו יתאים למטרה ולצורך של הלקוח, כך שיוכל לקרר ביעילות ולהגיב לשינויי אקלים שונים. יש לשקול גם את יעילות הקיבולת, משום שמערכות קטנות או גדולות מדי אינן יעילות מבחינה תפעולית, ומבחינת עלויות של התקנה והפעלה ראשונית. בדכ נתקין מערכת קטנה מגודל ההפעלה המרבי מפני שברור שלא כל הבית יפעל יחד ובשיא החום
בנוסף, מזג האוויר ושינויי הטמפרטורות משפיעים על תוחלת החיים של מערכת VRF, שברוב המקרים היא 20 שנה ואף יותר שנים. מהנדסים מוסמכים ומנוסים יכולים לעזור לקבל את ההחלטה הנכונה על מנת להבטיח שמיזוג האוויר יעבוד ביעילות ולאורך זמן.

נקודה למחשבה

אחד החסרונות של מערכת VRF הוא ההשקעה הראשונית הגבוהה. עם זאת, למערכת יתרונות רבים: חסכון משמעותי בחשמל, עלות אחזקה נמוכה, תקלות מעטות, דיוק בטמפרטורה בכל חלל, פעולה שקטה במיוחד, שטח קטן יותר ליחידות חיצוניות במקום "חוות מנועים", שילוב עם מערכות בית חכם, ואפשרות להתקנת צנרת ארוכה בין היחידות.

מי אנחנו?

חברת "ארד" הינה חברה משפחתית מובילה בתחום מערכות מיזוג האוויר בארץ, ומציגה 40 שנות ניסיון בתכנון והתקנת מערכות חכמות, לצד ניהול פרויקטים בקנה מידה ארצי. בעזרת גמישות מחשבתית, מקצוענות ויכולת ליצור פתרונות מתקדמים, "ארד" מתאימה את מערכות המיזוג האולטימטיביות עבורכם, כך שתקבלו את המוצר המדויק לצרכים שלכם.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם