קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

עלות מזגן VRF – מהם השיקולים שלנו?

עלות מזגן vrf

מערכת מיזוג VRF צוברת תאוצה בשנים האחרונות ומתבססת כדרך היעילה ביותר לקירור חללים מכל סוג. בשל היותה של המערכת כזו אשר משתנה מפרויקט לפרויקט, גם עלות מזגן VRF עתידה להשתנות בהתאם לצרכים והבקשות של הלקוח.
בניגוד למזגן היחידני, מערכת מיזוג מסוג VRF מכילה כמות גדולה בלתי מוגבלת של יחידות איוד פנים חלליות על יחידת עיבוי אחת – כלומר, למרות שמערכת העיבוי הינה קבועה בין פרויקט לפרויקט, הרצונות והצרכים של הלקוחות יקבעו כמה יחידות איוד נרצה בבית, אשר כל אחת מסוגלת לקרר חלל מסוים באופן פרטני.

מה משפיע על עלות מזגן VRF

עלות מזגן VRF משתנה בהתאם לצרכים של כל לקוח. נמנה כמה מהגורמים אשר עשויים לגרום לשינוי במחיר של מערכת הVRF אותה אתם מבקשים להתקין:
• גודל והיקף תפוקת המזגן – לפני שאנו מתקינים מערכת מיזוג מסוג VRF עלינו להכיר את שלל סוגיה: המערכת בעיקרון מתחלקת לשתי משפחות עיקריות – מערכת VRF רגילה, ומערכת mini VRF. מערכת הVRF הקלאסית מתאימה לחללים גדולים מאוד, כלומר – אפילו לבנייני משרדים בני כמה קומות, ומערכת המיני מתאימה בעיקר לחללים קטנים יותר כמו דירות ועסקים קטנים. ישנו הבדל ניכר במחיר בין שתי המערכות.
• כמות יחידות האיוד – אנו צריכים להחליט באילו מקומות בחלל הסגור נרצה שתותקן מערכת איוד ממנה יוצא האוויר בטמפרטורה אליה נרצה לשאוף. כל יחידת איוד שנרצה להתקין גוררת עבודת הנמכת גבס, הריסה ובנייה מחדש של תקרה, חומרי בניין וחלקי מערכת אשר עולים כסף. יש גם יחידות עליות גלויות ללא הנמכות.

• מיקום וקושי נוסף – עלינו לבחור בחברה עליה אנחנו סומכים, ואשר תתן את הצעת המחיר האמינה ביותר. לכל חברה יש תחומים גאוגרפיים של פעילות, ומחירונים שונים בהתאם לדרגת הקושי של העבודה. עבור עבודה אשר מצריכה שימוש בכלי עבודה מתקדמים בשל מיקום בעייתי של נכס, מן הסתם תידרש תוספת במחיר.
חברת ארד מובילה בתחום התקנת המערכות החכמות בארץ, וזאת בזכות ניסיון של מעל ל40 שנים, ושאיפה מתמדת להתקדמות והתייעלות. נציגי החברה יספקו עבורכם את ההצעות האמינות ביותר עבור עלות מזגן VRF. החברה מתמחה בסיפוק שירותים עבור חברות בנייה ויזמות וחברות גמר.
עבודות החברה מתפרסות החל מחדרה ועד גדרה ועד כפר סבא במזרח.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם