קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

חברת ארד המובילה בתחום מערכות מיזוג

כיום קיימים לא מעט פתרונות מיזוג שונים, ובמדינה חמה כמו ישראל חשוב מאוד שאנשי המקצוע המתכננים ומתקינים את מערכת המיזוג בביתכם יהיו גמישים מחשבתית, וידעו להתאים את המערכת הנכונה לחלל המיועד.
בעבר התקנת מערכות מיזוג הייתה עניין מסובך, והמזגנים הישנים היו פחות יעילים, והיו נגרמות בהן לא מעט תקלות שלאורך זמן היו עולות בהרבה זמן וכסף. היום המצב הוא אחר. אנו בחברה מתמחים במערכות מיזוג האוויר החדשניות ביותר, המעניקות חסכון באנרגיה, פעולה שקטה גם לאורך זמן, חימום וקריר יעילים ושקט נפשי ללקוח.

מערכות מיזוג VRF הפתרון החדשני לחימום הבית

מערכות מיזוג מסוג VRF הן אחד הפתרונות החדשניים והיעילים למיזוג, חימום וקירור הבית. הייחודיות בסוג מזגן זה היא המאיידים הרבים הקיימים במערכת הבקרה המאפשרים שימוש במאיידים רבות עם יכולות ותצורות שונות, בצורה שמאפשרת לקרר ולחמם את הבית בצורה יעילה יותר.

מעבר לחימום והקירור היעילים, המערכת מאפשרת להוריד בהוצאות החשמל ולשלוט על הטמפרטורה בכל חדר בנפרד, כך שהוויכוחים על הטמפרטורה עקב מיזוג מרכזי יורדים מהפרק. מזגן מסוג זה הינו אופטימלי הן לחללים גדולים כמו סלון ומטבח הבית, אך מתאים גם לחדרים קטנים יותר כמו חדרי עבודה או שינה.
באשר לבחירת מערכות מיזוג מסוג VEF, אנשי המקצוע שלנו יעזרו לכם להתאים את המזגן הנכון ביותר עבורכם מבחינת גודל המזגן, שינויי האקלים במקום המגורים שלכם, וכמובן עיצוב המזגן – במקביל לחשיבות הרבה שאנו רואים בחיי המזגן ובאיכותו, אנו מבינים שעיצוב הבית ומראית העין חשובים לא פחות.

מיזוג איכותי ויעיל ללא פשרות

אנו בחברה דוגלים בפתרונות חסכוניים ויצירתיים עבור כלל לקוחותינו. אנו מציעים שירות למספר רחב של לקוחות מסוגים רבים: החל מלקוחות פרטיים בעלי בתים או עסקים וכלה בחברות ענק המבקשות להיעזר בשירותינו כדי להתקין מערכות מיזוג במפעליהן או משרדיהן.
צרו עמנו קשר עוד היום ונבטיח לכם שירות לקוחות מן השורה הראשונה וליווי צמוד לאורך כל תהליך התקנת מיזוג האוויר – מיום הבחירה וההתלבטויות ועד להתקנה הסופית והתוצאה המוצלחת. נשמח לעמוד לשירותכם!

מערכות מיזוג

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם