קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

מערכת מיזוג אוויר – ארד הבחירה הנכונה


בונים בית מגורים חדש, משפצים בית קיים, מקום עבודה, עסק או משרד חדש או כל חלל אחר הדורש מערכת מיזוג אוויר? הגעתם למקום הנכון. אנו מציעים שירות מלא של התקנות מערכת מיזוג אוויר ומבצעים את כל השלבים לצד הלקוח – מהבחירה ועד ההתקנה הסופית.

מזג האוויר בקיץ הישראלי הוא חם ביותר כידוע לכולנו, ולכן כל בית/ עסק מחויב במערכת מיזוג אוויר שתאפשר להתנהל באקלים הישראלי הקשה. ישנם סוגים רבים של מערכות מיזוג אוויר, והן משתנות בגודלן, בתפוקתן, במחירן ובפרמטרים נוספים.

מערכת מיזוג אוויר שתתאים בדיוק לחלל שלכם

חברתנו מתמחה בכל הקשור להתקנת מערכות מיזוג אוויר, ואנו פועלים יחד עם מהנדסים ואדריכלים העובדים בפרויקטים שונים: בתי עסק, בתים פרטיים, מוסדות שונים ועוד. חשוב לנו לשבת יחד עם הלקוח ולהבין בדיוק מה הצרכים שלו טרם בחירת המערכת הנכונה.

לשם ההתאמה המדויקת, נבין יחד עם הלקוח: מהו החלל המיועד ולמה הוא משמש? מה גודל החלל? כמה אנשים צפויים להיכנס לחלל בו זמנית? האם החלל יפעל בעיקר בחורף או בקיץ? כלל השאלות האלה ועוד רבות יעזרו לנו להתאים לכם את מערכת המיזוג הנכונה ביותר עבורכם.

מערכות מיזוג איכותיות ללא פשרות

מעבר להתאמה המדויקת של המערכת לחלל המיועד, כלל מערכות המיזוג שלנו, המזגנים והמתקנים הינם ברמה הגבוהה ביותר, איכותיים ועומדים בכלל התקנים הנדרשים. מעבר לכך, מדובר במערכות שקטות ככל הניתן כך ששגרת חייכם לא תיפגע אלא רק תשודרג.

אנשי המקצוע שלנו הינם בעלי ניסיון רב שנים, ויבטיחו התקנה נקייה, מסודרת ומקצועית שתישמר כך לאורך זמן. חשוב לנו להבטיח לקהל הלקוחות שלנו שירות לקוחות מהשורה הראשונה, ולכן ניתן ליצור עמנו קשר לכל אורך התהליך – להתייעצויות, שאלות או התאמות.

התקנת מערכת מיזוג אוויר אינה מסובכת כפי שהייתה בעבר! כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור עימנו קשר עוד היום. הסבירו לנו מה הצרכים שלכם, למה בדיוק מיועדת המערכת ואנו נדאג להתקין עבורכם את המערכת במהירות, במקצועיות וללא פשרות על האיכות. שיהיה קיץ נעים וקריר!

מערכת מיזוג אוויר – ארד הבחירה הנכונה

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם