קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

יתרונות מערכת VRF: המיזוג המתקדם והיעיל ביותר

יתרונות מערכת VRF: המיזוג המתקדם והיעיל ביותר

הקיץ כבר כאן – וזה הזמן להתאים את החלל הביתי/משרדי שלכם לאפשרויות המיזוג המתקדמות והמשוכללות ביותר. מערכת VRF תבטיח לכם קירור יעיל המגיב באופן פעיל לשינויי האקלים. הכל על יתרונות מערכת VRF התשובה המתקדמת ביותר כיום למיזוג משתנה בכל חלקי הבית/עסק/משרד תחת מערכת בקרה אחת לכל החללים היא מזגן הפועל בטכנולוגיית VRF (Variable refrigerant flow – זרימת קירור משתנה). המדובר במערכת מיזוג אוויר סופר-משוכללת שבה יחידה חיצונית אחת שולטת על עוצמת הקירור המגיע למאיידים הפנימיים, תוך בקרה על אזורים שונים בבית.

המערכת החכמה מאפשרת:

יתרונות מערכת VRF

    •  

    • שליטה מרבית על הטמפרטורה של כל חדר בנפרד, ומכאן – קירור וחימום יעילים יותר
    • אפשרות לחימום וקירור בו-זמנית בחללים שונים
    • חיסכון משמעותי באנרגיה ולפיכך הפחתת הוצאות החשמל בצורה משמעותית (50% ומעלה מול מזגן רגיל)
    • תגובה אקטיבית לשינויי אקלים
    • פעולה שקטה מאוד
    • אמינות גבוהה: פחות תקלות לאורך זמן, גם בטמפרטורות גבוהות מאוד
    • אפשר לחבר את המערכת לבית חכם באמצעות מערכת ממוחשבת
    • הוספה קלה של יחידות נוספות בבית במידת הצורך

    איך לנצל את יתרונות מערכת VRF בצורה הטובה ביותר

    היות ששינויי האקלים העולמיים מבשרים על עלייה בטמפרטורות לאורך זמן – עדיף לרכוש מראש מערכת גדולה שתענה על הצרכים שלכם לטווח הארוך. לפיכך עדיף להתקין מערכת VRF בעלת קיבולת גדולה יותר שתספק מענה עם בראייה לעתיד, במקום לחסוך בהווה ולמצוא עצמכם עם מערכת שלא תענה על עומס ההפעלה המרבי שיידרש בבוא היום.

    בהתאם לגודל המערכת – כך גם העיצוב שלה. העיצוב הנכון יבטיח לא רק נראות יפה יותר, אלא גם חיסכון משמעותי (אין טעם בעיצוב מוגזם שיבוא על חשבון יעילות האנרגיה).

    חברת ארד, המובילה בתחום מערכות מיזוג האוויר בארץ עם 40 שנות ניסיון בתכנון ובהתקנה של מערכות חכמות, מתמחה בהרכבת מערכות VRF למגזרים הפרטי, העסקי, התעשייתי והמוסדי. כשהיא מבטיחה מקצוענות ללא פשרות ויכולת להתאים את הפתרונות המתקדמים ביותר לצורכי הלקוח, עם ארד תזכו לביטחון ולשקט למשך שנים רבות, בידיעה שאתם מנצלים באופן המיטבי את מערכת ה-VRF לתועלתכם. עם ארד תבטיחו לעצמכם התקנה מהירה ואיכותית וליווי מקצועי – מבדיקת הצרכים המדויקת שלכם ועד לאחריות לטווח ארוך.

    התקשרו רגע לפני שהקיץ כבר כאן, ואנשי המקצוע של ארד ישמחו להסביר לכם בדיוק מה זה מזגן VRF ועל כל יתרונותיו: 053-7210170, או פנו אלינו דרך האתר: https://arad-ac.co.il/contact

     

    אהבתם? שתפו:

    קראו טיפים והמלצות נוספים

    vrf מה זה

    vrf מה זה

    עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

    להמשך קריאה »

    קבלנים ויזמים

    צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם