קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

מתי נשתמש במזגן מי עיבוי

מזגן מי עיבוי

מערכות מיזוג הן אחת מהמערכות המורכבות אך חשובות ביותר במבנה שלנו. בין אם מדובר בבית פרטי, חדר כושר, בתי ספר, בנייני משרדים או כל מבנה אחר, חשוב שנתאים את סוג המיזוג שאנחנו נשתמש בו למרחב ולמאפיינים של המבנה. לא לכל מבנה יתאים מזגן VRF ולא לכל מבנה יתאים מזגן מי עיבוי, ולכן נצטרך להתייעץ עם מומחים בתחום שיסייעו לנו להבין איזה מזגן מתאים לנו.
בחירת מערכת מיזוג נכונה תשפר לנו את יעילות המיזוג ברחבי המבנה, תייעל את צריכת החשמל ותחסוך עלויות מיזוג. אחת מאופציות המיזוג עשויה להיות מזגן מי עיבוי, ובשביל להבין מה זה אומר ומתי נשתמש באופציה הזאת, ריכזנו כאן את כל המידע הרלוונטי בנושא.

ההבדל בין מזגן מי עיבוי למערכות מיזוג אחרות

בשביל להבין את ההבדלים, חשוב להבין שמזגנים בעת הקירור שלהם צריכים להוציא החוצה את החום שנוצר במהלך התהליך. מערכות המיזוג ה"רגילות" מבצעות זאת בעזרת מאוורר אשר מותקן מחוץ למבנה ופולט את החום החוצה. בניגוד לאותן מערכות, מערכת מי עיבוי מכילה מערך נוזלים אשר קולטים את החום הנפלט במהלך התהליך, ולכן לא מצריכים התקנה חיצונית.
בהתאם, אחת מהסיבות שבגינן נשתמש במיזוג מי עיבוי תהיה כאשר אין לנו אופציה להתקין מתקנים חיצוניים. למשל כאשר הגג או חזית הבניין לא מאפשרת בשל נראות או היבטים פרקטים התקנה של מאווררים חיצוניים. עם זאת, חשוב להבהיר שההחלטה איזה מערכת מיזוג להתקין צריכה להגיע בעזרת ייעוץ עם גורם מומחה אשר בקיא במבנה, ואין להגיע להחלטה כזאת לבד.

התקנה מחברה מקצועית

החלק החשוב ביותר בכל התקנה של מערכת מיזוג, ובעיקר במזגני מי עיבוי לאור האופי הייחודי שלהם, הוא שההתקנה תתבצע על ידי גורם מוסמך ומקצועי. כמו כן חשוב לשים לב שההתקנה מתבצעת באמצעות החלקים האיכותיים ביותר. בארד מערכות מיזוג, החברה המובילה בתחום מערכות המיזוג בארץ, תוכלו לקבל שירות ייעוץ, תכנון והתקנה של מזגן מי עיבוי ועוד שלל אפשרויות מיזוג. כך תוכלו להבטיח שהשירות, החלקים וההתקנה שתקבלו יהיו המקצועיים והאיכותיים ביותר.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם