קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

התקנת מערכות מיזוג בשלושה שלבים

מערכות מיזוג

הקיץ כבר כאן ואיתו החום המוכר של מדינת ישראל. בימים כאלו אנחנו מבינים כמה חשובות מערכות מיזוג מתפקדות במבנים השונים, ומצטערים שלא התקנו מערכות כאלו במהלך החורף. אז כדי שלא נצטער גם בקיץ הבא, וכדי שאולי נספיק עוד להתקין את מערכות המיזוג בקיץ הקרוב, ארגנו מדריך פשוט כיצד נראים שלושת השלבים שמפרידים בינינו לבין מערכת מיזוג מצננת.

ייעוץ ותכנון לקראת התקנה

השלב הראשון הוא קבלת ייעוץ לקראת התקנה, ורכישת שירותי תכנון שיבחנו כיצד כדאי להתקין מערכות מיזוג. בשלב זה ניעזר כמובן בחברה חיצונית שלה הידע הרלוונטי בתחום, והיא מוסמכת לייעץ ולתכנן בנושא.
ראשית יש להבין איזה מזגן נכון יהיה להתקין במבנה. לחברות התקנה יש ידע נרחב בנושא ובעזרת תיאור של המבנה יוכלו לקבוע האם יש צורך במזגן VRF, מזגן מי עיבוי וכו'. ההבנה של איזה מזגן מתאים למקום עשויה לחסוך עלויות רבות לאחר מכן בעקבות התאמה של מזגן יעיל יותר ביחס לצרכי המקום.
גם תכנון ההתקנה מתרחש בשלב זה, ויש להבין איך אמורה להיראות ההתקנה של מערכות המיזוג במבנה. לעיתים ההתקנה תכלול גם הגבהה של התקרה או שינויים פיזיים אחרים שיקבלו ביטוי במרחב המבנה, ולכן מאוד חשוב שתכנון ההתקנה יתבצע על ידי חברה מקצועית שתדע לתכנן את צעדיה קדימה.

התקנה ופיקוח-על

השלב הבא הוא שלב ההתקנה. תקופת ההתקנה עצמה עשויה להשתנות בהתאם למאפיינים השונים של המבנה בו מתבצעת ההתקנה, ובהתאם לסוג המערכת המותקנת. חשוב לשים לב שהחברה אליה אנחנו פונים אינה רק מציעה שירותי התקנה, אלא גם פיקוח-על שיבחן את מהלך ההתקנה ויוודא שההתקנה מתבצעת בהתאם לתכנון ובשימוש החומרים המתאימים והאיכותיים ביותר לצורך התקנת מערכות המיזוג.

להנות ממערכות מיזוג מתקדמות

השלב השלישי והאחרון הוא פשוט להנות ממערכות מיזוג שיעזרו לנו לצנן מעט את הקיץ הישראלי. בארד, אשר מתמחת בתחום מערכות המיזוג, תוכלו לקבל את שלושת השלבים הללו באיכות הגבוהה ביותר ובליווי אישי של אנשי המקצוע המקצועיים ביותר, החל משלב הייעוץ ועד שכלל המזגנים במבנה פועלים.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם