קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

השיקולים העומדים בבחירת מפזר גריל סלוט למזגן

האקלים הישראלי ידוע בשל השמש החזקה והחום הכבד. כך, הפך המזגן הביתי לרכיב הכרחי בכל בית, ואף ברוב חדריו. בעבר, הפתרון הנהוג היה התקנת מזגן נפרד בכל חדר, ובחלל המרכזי התקנת מזגן גדול ומאסיבי שפגע לרוב בעיצוב הבית. כיום, ניתן לעשות שימוש במפזר גריל סלוט, על מנת להיטיב את מראה המזגן בבית ולשלבו בעיצוב הכולל.
גריל הוא כינוי למפזר אויר נמצא בסוף תעלה של מזגן מתועל, בד"כ מזגן מיני מרכזי, ומותקן שנים רבות.

היום מותקנים מפזרים דקורטיביים קווים בינהם בעיקר:

1. סלוט

מפזר גריל סלוט

2. דקור

מפזר גריל דקור

מהו גריל למזגן?

יש שמעדיפים יחידה גדולה עם תעלות, אבל זה מצריך הנמכות רבות ליחידה ולתעלות. יש שמעדיפים יחידות קטנות /נסתרות שדורשות הנמכות מקומיות. לשתי הפתרונות, תעלות או יחידות קטנות נסתרות, מרכיבים מפזרי אויר, הנוחה והאסתטית ביותר להתקנת מזגן הינה התקנת מזגן מרכזי שאינו נראה לעין, ופיזור האוויר הקריר ברחבי הבית באמצעות פתחי אוורור מעוצבים. פתחים דקורטיביים אלו נקראים בשפה המקצועית- מפזר אויר. ישנם סוגים שונים של גריל למזגן, אשר לכל אחד מהם היתרונות שלו. לכן, בחירת הגריל הנכון צריכה להיעשות בהתאם לצרכיו של הלקוח ובהתאם להעדפותיו הדקורטיביות. מאמר זה ידון במפזר גריל סלוט, כך שבסיומו כל לקוח יוכל לבחון האם זהו הגריל המתאים לביתו.

 

היתרונות של מפזר גריל סלוט

 

גריל זה עשוי לרוב מאלומיניום או פלסטיק ובעל מספר כנפיים, בהתאם לגובה הפתח שבו הלקוח מעוניין. כנפיים אלו ניתנות להכוונה, ולכן חשוב לשים לב לטווח התנועה של הכנפיים. לעיתים ניתן לכוונם רק על ציר מעלה ומטה, ככל שהחדר גדול יותר, ייתכן שהלקוח זקוק לטווח תנועה מלא של הכנפיים, אם כי לא בהכרח.
גריל הסלוט עשוי מחומר אלומיניום או פלסטיק, אך יצויין כי מומלץ לבחור בגריל עשוי אלומיניום, הן בשל עמידות החומר, והן בשל נראותו. צבעו של הגריל סלוט הוא שחור, לבן או כסוף אך חיצונית כל צבע אפשרי, הכנפונים הפנימיים בשחור, וניתן לעצבו בדרכים רבות ושונות בהתאם לדרישות הלקוח.
לסיכום, מפזר גריל סלוט הינו בעל מראה אלגנטי ודקורטיבי, אך יחד עם זאת הוא פונקציונלי ונוח לשימוש. בחירה בגריל זה מאפשרת להנות מהאוויר הנעים והקריר של המזגן מבלי שעיצוב הבית ייפגע. לצורך בחירת הגריל הנכון ביותר, והתאמת עיצבו לטעמכם האישי, תוכלו להיוועץ עם המומחים בחברת "ארד". חברה זו בעלת ידע וניסיון רב שנים בכל הנוגע למערכות מיזוג בארץ ומומחינו יסייעו לכם בבחירת מערכת המיזוג האולטימטיבית עבורכם.

ישנה העדפה דווקא  למפזר הדקור, יש לו פחות התנגדות לזרימת האויר. יכול להגיע עם או בלי שוליים, שוליים רחבים או צרים. 

זה ללא שוליים ועם מסגרת מסביב:

מפזר גריל סלוט ללא שוליים

התחתון עם שוליים:

מפזר גריל סלוט עם שוליים ובלי שוליים

זה דקור ללא מסגרת או שוליים. הוא מותקן בתוך משקוף שלא נראה עם חיבור זויתי / גרונג:

דקור ללא מסגרת או שוליים.

דקור ללא מסגרת

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם