קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

מפזר גריל קווי לפתח המזגן

מפזר גריל קוויבשנים האחרונות הפכה התקנת מזגן מרכזי אחד (או יותר, ככל ומדובר בבית גדול) לפרקטיקה נפוצה יותר מאשר התקנת מזגן עצמאי ונפרד בכל חדר וחדר. כאשר יש מזגן מרכזי, האוויר מופץ לחלקי הבית באמצעות פתחי אוורור המכוסים תריסים. תריסים אלו מכונים גריל. כיום, קיימים בשוק מספר סוגים של מפזרי גריל למזגן. המאמר שלהלן יתרכז ביתרונות והחסרונות של מפזר גריל קווי.

מה חשוב לקחת בחשבון בבחירת גריל למזגן?

ראשית, נדרש להבין האם פתח האוורור ממוקם באזור בבית בו הוא בולט. ככל שהוא בולט, כך ייתכן שראוי יהיה להשקיע סכום גבוהה יותר בעיצוב דקורטיבי של פתח האוורור, כך שישתלב עם שאר העיצוב. לעומת זאת, אילו מדובר דווקא בנקודה נסתרת בבית, סביר שיוכל בעל הדירה לחסוך בהוצאה זו, וניתן יהיה להסתפק בגריל הבסיסי.
שלישית, החומר ממנו עשוי מפזר הגריל משפיע גם כן. למשל, לגריל עשוי אלומיניום יתרונות רבים כגון עמידותו, עיצובו המרהיב, איכותו החומר וצבעו השמור. אולם, יש לקחת בחשבון כי במפגש בין חום לקור, מפזר העשוי מאלומיניום "יזיע" יותר בהשוואה לכזה העשוי מפלסטיק. לפיכך, ישנה חשיבות למיקום פתח האוורור ביחס לבחירת החומר ממנו הוא עשוי וכן להתאמת הגריל.


היתרונות של מפזר גריל קווי

למפזר זה יש לרוב מספר פתחי אוויר גדול יותר לעומת גריל סלוט ,סלוט הוא סוג של מפזר קווי למשל, מה שמסייע לקירור אפקטיבי ומהיר יותר של החלל.
לסיכום, ישנם סוגים שונים של מפזרי אוויר עבור מזגן מרכזי וביניהם מפזר גריל קווי. כדי לבחור את הדגם המתאים ביותר, מומלץ להיוועץ עם המומחים של חברת "ארד", אשר הינם בעלי ניסיון רב שנים בתחום זה.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם