קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

מה הם מזגניVRF , מחירים ועוד

/מזגן-vrf-מחירים-כל-הפקטורים-שמרכיבים-את-ה/האם נתקלתם בעבר בביטוי "מזגני VRF", אך לא ידעתם מה הכוונה? האם גם אתם מחפשים פתרונות מיזוג נוחים ומשתלמים לבית או לעסק שלכם, ורוצים לבחור באפשרות הטובה ביותר? כאן תוכלו למצוא את כל המידע על מזגני VRF: מחירים, פירוט טכני, ועוד.

מה זה בכלל מזגן VRF?

האותיות VRF הן ראשי תיבות של המילים Variable Refrigerant Flow. מזגן VRF פועל בעזרת יחידה חיצונית, בה נמצא המדחס (או המדחסים ברבים), שמתחברת ליחידות הפנימיות בעזרת צינורות. אם לפשט זאת, יחידה חיצונית יכולה להיות, לדוגמא, "קופסא" של מזגן שתלויה מחוץ לחלון שלכם, ויחידה פנימית לעומת זאת יכולה להיות מזגן עילי או מזגן נסתר או בתצורת מזגן מיני מרכזי עם תעלות אוורור למיניהן.

מזגני VRF מחירים

כמו כל דבר שאנחנו מעוניינים לרכוש, חשוב לדעת מהו טווח המחירים גם של מזגנים. חשוב לציין שלא מדובר ברכישה שאמורה להיות זולה – מדובר בפתרון מיזוג עבור הבית או העסק שלכם, וחשוב מאוד שמערכת המיזוג שתבחרו (בין אם מדובר במזגן VRF ובין אם מדובר במזגן אחר) תהיה אמינה, עמידה, ועוצמתית. בנוסף, בגלל השימוש המרובה במזגנים בארצנו – בעיקר בחודשי הקיץ – חשוב מאוד שהמזגן יהיה גם חסכוני, אחרת חשבון החשמל שלכם עלול להרקיע שחקים.
אז מה הוא הטווח של מזגני VRF מחירים? זה תלוי בגודל החלל שתרצו לקרר. עבור חלל הנחשב "קטן", תצטרכו מזגן בעל כוח סוס מסוים – שיעלה לכם בין 20,000 ל-50,000 שקלים. אם מדובר בחלל גדול יותר, לדוגמא עד 300 מ"ר, תצטרכו מזגן גדול יותר עם יותר כ"ס – ולכן תיאלצו לשלם בין 150,000 ל-500,000 שקלים כמובן שתלוי גם במשתנים נוספים כגון דגמי היחידות, מורכבות העבודה ועוד. אכן מדובר בהוצאה ראשונית גבוהה, אך זהו סכום שייחסך בהמשך בזכות חסכון החשמל ומיעוט התקלות של מערכת מיזוג זו.

מעוניינים לרכוש או להתקין מזגן VRF? מחפשים מזגני VRF מחירים נוחים ומשתלמים לכל כיס? אצלנו תוכלו למצוא את המחירים המשתלמים ביותר. אנחנו ארד מערכות מיזוג, חברה מובילה ומומחית בתחום, אשר פועלת לספק פתרונות מיזוג נוחים ויעילים כבר למעלה מארבעה עשורים. אצלנו תוכלו למצוא מגוון מערכות מיזוג שונות, כולל מזגני VRF ועוד שלל מזגנים נוספים.

מזגני VRF מחירים

הקיץ הישראלי נעשה חם משנה לשנה, ונדמה שהוא כמעט בלתי נגמר. בכדי להנות מהקיץ משרדים, חנויות ואנשים פרטיים מחפשים מיזוג אוויר אשר יאפשר להם להתקרר גם בקיץ. אחת ממערכות המזגנים המתקדמות והמומלצות ביותר היא מערכת הVRF אשר נעשתה פופולארית באופן מיוחד בישראל. עם זאת, למזגני VRF מחירים שונים בהתאם למספר פרמטרים שעשויים להעלות ולהוריד את המחיר, כך שלרבים קשה להעריך כמה תעלה להם מערכת כזאת.

מה זה מערכת VRF 

מערכת VRF היא בין מערכות המזגנים היעילות והחכמות בשוק אשר בעזרת דינמיות בזרימת נפח הגז, לצד רגישות מוגברת למצב הטמפרטורה בחדר, יכולה לשמור על מיזוג יציב וחסכוני בחשמל לאורך זמן. מאחר והקיץ בישראל דורש הפעלת מזגן לפרקי זמן ארוכים, היציבות בטמפרטורה לצד החיסכון בחשמל (אשר מתבטא בחיסכון כספי) הופך ליתרון מובהק של המערכת לעומת המערכות המתחרות.

מדוע יש למזגני VRF מחירים שונים זה מזה?

ברחבי האינטרנט ניתן לראות שלמזגני VRF מחירים אשר משתנים בקשת יחסית רחבה, לעיתים בהבדלים של עשרות אלפי שקלים מאחד לשני. אין זה בהכרח לאור ההבדל שיש בין המחירים שלוקחים הספקים השונים, אלא לעיתים הבדלים במוצר ובשירות עצמו עשויים לשנות את המחיר בצורה דרסטית. 

בין הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון הוא איכות המעבה המערכת אשר השינוי שלה עשוי להשפיע מאוד הן על איכות הקירור בבית או בחלל שבו משתמשים במזגן, והן על המחיר הכללי שייתכן שישתנה משמעותית בין מזגן למזגן.

פרמטר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא מחירי התכנון וההתקנה של המזגן. מזגני VRF לא בהכרח יתאימו לכל מבנה וחשוב לשים לב שבוחנים זאת ובמידת הצורך מתאימים במיוחד את המבנה. התאמת המבנה עשויה לכלול למשל את הנמכת התקרה על מנת שתתאים למזגן, דבר אשר עלול להעלות את המחיר של התקנת המזגן. 

בשורה התחתונה

בסופו של היום יש למזגני VRF מחירים אשר משתנים מאוד בין מקרה אחד למשנהו, ולכן עדיף לפנות ולבקש הצעת מחיר כדי לקבל הערכה מדויקת. באתר של חברת ארד מיזוג ומערכות מתקדמות ניתן ליצור קשר עם חברת ארד ולקבל עוד היום הצעת מחיר משתלמת. 

 מזגני VRF מחירים

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם