קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

מזגני VRF מחירים

מזגני VRF מחירים

מזגני VRF ידועים כמזגנים יעילים וחסכוניים במיוחד, ולכן אין זה מפתיע שמקומות עבודה, משרדים, חדרי כושר ואף בתים פרטיים רבים משתמשים במזגני VRF לצורך קירור המבנה בו הם משתמשים. זוהי כמובן לא רשימה סגורה וקיימים מבנים נוספים רבים אשר משתמשים בסוג הקירור האיכותי הזה.

עם הפופולריות הרבה של מזגנים אלה, רבים אשר רוצים להתקדם לקירור עוצמתי וזול לקראת הקיץ תוהים כיצד לעשות זאת וכמה זה עולה. ובכן למזגני VRF מחירים משתנים בהתאם למספר פרמטרים. על מנת להקל על החיפוש ריכזנו כאן את כל המידע בנוגע למחירים של מזגני VRF.

מה משפיע על מחירי מזגן VRF

על מנת להבין את סדר גודל המחיר שיעלה בכדי להתקין מזגן VRF עלינו להבין ראשית מה הפרמטרים אשר משפיעים על שינויי המחיר. הפרמטר הראשון שצריך לקחת בחשבון הוא היצרן – כמו בכל מזגן איכות החלקים תקבע חלק גדול מהמחיר אותו יצטרך הלקוח לשלם.

היצרן הוא החלק העיקרי במזגן VRF כך שמעבה איכותי יותר ישפיע על המחיר. עם זאת, חשוב מאוד שלא לזלזל בחשיבות המעבה לתפקוד המזגן והקירור, וההמלצה היא להשקיע היצרן איכותי אשר יספק קור למרחבים גדולים לאורך זמן.

 .גורם נוסף שקובע למזגני VRF מחירים שונים הוא המבנה בו מותקן המזגן. מה שקובע למזגני VRF מחירים שונים הן בין היתר עלויות של תכנון, התקנה והתאמת המבנה (ככל שזאת נדרשת). מבנה מורכב יותר עשוי לדרוש זמן רב יותר של תכנון אשר מתבטא בעלות כספית. במקרים אחרים ייתכן כי המבנה יזדקק לשינויים פיזיים מסוימים על מנת להתאים להתקנה, דבר אשר עשוי להשפיע באופן מהותי על המחיר.

למזגני VRF מחירים שונים גם בהתאם למתקין

מחירי ההתקנה והתכנון משתנים גם בין מתקין למתקין. עם זאת חשוב לשים לב שהמתקין שבוחרים הוא מתקין מקצועי, בעל הסמכה ואיכותי, מכיוון שהתקנה לא מקצועית עלולה לעלות הרבה יותר בהמשך במקרים של תקלות ופגמים.

בארד ניתן להשיג התקנת מזגני VRF גם במחירים מעולים וגם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. החברה מתמחה בהתקנת מזגנים ובעלת ניסיון של 40 שנה בתחום, כך שאיכות כזאת לא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם