קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

מתלבטים על מיזוג? כדאי שתשמעו על מזגנים VRF

בין סוגי המיזוג המוכרים עבור בתי עסק, אך גם עבור בתים פרטיים, הוא מזגן בעל מערכת VRF. מזגנים אלו משמשים לרוב לחללים גדולים, כדוגמת מבנים או משרדים של בתי עסק, בהם יש צורך בקירור של מספר חדרים או חללים שונים בטמפרטורה יציבה. אך גם בבתים פרטיים החל שימוש במערכות הללו לאור היכולות החסכוניות שלה ולאור האיכות חסרת התחליף של מזגנים VRF.

מה שונה בין מזגן רגיל למזגנים VRF

בעוד שמזגן רגיל יש להתקין בכל חדר בנפרד, מזגן VRF מותקן בכל החדרים של המשרד או המבנה בו משתמשים בהם ופועל כמערכת אחת. בכך מזגני VRF מאפשרים לשמור על מיזוג יעיל וחזק אף במבנים גדולים כדוגמת חדרי כושר.

הבדל נוסף בין מזגן רגיל לVRF נמצא ביכולת החיסכון של מזגנים בעלי מערת VRF. בעוד מזגן ביתי מוכר כאחד מזוללי החשמל הגדולים ביותר בכל בית, מזגן VRF נחשב למזגן חסכוני בחשמל. הסיבה לכך היא בין היתר הרגישות של מזגנים VRF לשינויי טמפרטורה סביבה. זו למעשה אחת החוזקות הגדולות של המערכת – היכולת שלה לשנות את הטמפרטורה של החדר בהתאם לשינויים מסביב, ובכך לשמור את הטמפרטורה יציבה לאורך זמן.

למי כדאי לקנות מזגן VRF

מזגני VRF ידועים בעיקר ככאלה המתאימים לחללים גדולים לאור היכולות הייחודיות שלהן לקרר ביעילות ובעוצמה רבה. לכן רבים ממליצים בעיקר לקניונים, בתי עסק, משרדים, חדרי כושר ונותני שירות אחרים להצטייד במערכת VRF. עם זאת, גם בתים פרטיים יכולים להנות מההטבות בחשמל ובאיכות אשר נותנים מזגנים VRF, ועל אף שההתקנה הראשונית עשויה להיות יקרה ממזגן ביתי, לאורך זמן הכסף שנחסך אודות לתכונות המזגן עשוי לחפות על כך.

איך ניתן להתקין מזגן VRF

על מנת להתקין מזגן VRF יש צורך באיש מקצוע אשר יתכנן, יתאים את המבנה ויתקין את המערכת במבנה. בחברת ארד ניתן למצוא שירותי התקנה של מזגני VRF מהאנשים המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום, ומחברה בעלת רזומה מפואר לצד ותק רב שנים בהתקנת מערכות VRF.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם