קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם

כמה דברים שחייבים לחשוב עליהם בדרך להתקנת מזגן VRF

התקנת מזגן VRF

תכנון מבנה הוא מלאכת מחשבת מהרבה סיבות. כמות השיקולים הנובעים מקשת אספקטים רחבה היא אדירה, ומצריכה מהאדריכל או המעצב להתייחס לכולם. לצד הפונקציונליות, העיצוב ופרמטרים נוספים, חשוב לזכור את ההשפעות שיש להתקנת מזגן VRF.

הבנת הצורך המרכזי של החלל

בראש ובראשונה יש להבין מה יהיה השימוש המרכזי בחדר או בחלל אותו אנו מעוניינים לקרר או לחמם. התקנת מזגן VRF תהיה שונה בין בית מגורים פרטי, מסעדה, משרד או אולם אירועים. לכל מבנה יש את אופי השימוש בו, מזג האוויר האופייני לו ועוד. לכן בראש ובראשונה יש לזקק את הפרמטר הזה ולאורו להתחיל בתכנון.

ניצול מיטבי של היתרונות של מזגני VRF

מזגני VRF מתעלים על קודמיהם במספר פרמטרים. ביעילות, בחסכון, באורך החיים ועוד. על מנת ליהנות מהם וגם לשמור עליהם, יש לבחור את מיקום ההתקנה באופן שימזג את חלל החדר או המבנה בצורה היעילה ביותר. יש לקחת בחשבון את המרחק מהתקרה, את הפיזור ביחס למזגנים אחרים, את הקרבה לקיר חיצוני או למסתור ייעודי לטובת חיבור ליחידה החיצונית, ועוד. חשוב לבחור את הלוקיישן כך שלמזגן יהיה הכי קל לבצע את הפעולה שלשמה נרכש.

מיזוג אופטימלי מבלי לפגוע בעיצוב

עיצוב הפנים של המבנה הוא כמובן דבר שאנחנו לא מעוניינים לפגוע בו עם התקנת המזגן. ולכן, בשלב התכנון המקדים חשוב לבצע תכנון אינטגרטיבי גם לתשתית המיזוג. הצינורות, התעלות והכבלים של מזגן VRF נפרשים לאורך ורוחב החדר כחלק מהתקנת המזגן. בין אם יש רצון להשאיר אותם גלויים ובין אם להצניע או לחפות בגבס – חשוב לזוכר את המשמעויות של התקנת מזגן במבנה המתוכנן גם מבחינה עיצובית.

התקנת מזגן VRF היא צעד אלמנטרי

הדור המיושן של המזגנים כבר לא מתאים להיום. חוסר יעילות, ריבוי תקלות ואורך חיים קצר הם דברים שאפשר לשכוח מהם מהיום שמזגני VRF נכנסו לחיינו. כשאנו מתכננים מיזוג לבית מעוצב, או למתחם גדול ומכובד אנחנו לא מעוניינים להזמין טכנאי פעמיים-שלוש בשנה. התקנת מזגן VRF על ידי ארד מערכות מיזוג היא מהלך חסכוני בראש ובראשונה. מזגן VRF מתאים לכל חלל, בכל מקום.

אהבתם? שתפו:

קראו טיפים והמלצות נוספים

vrf מה זה

vrf מה זה

עולם המזגנים משתנה כל העת כתוצאה מהכניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר בתחום. בהקשר זה רבים מנסים להבין מה זה Vrf ועל כך נרחיב במאמר

להמשך קריאה »

קבלנים ויזמים

צרו קשר לתכנון הפרויקט הבא שלכם